Vigtige informationer ved vinduespudsning

Det følgende er vores forretningsbetingelser og vigtige informationer
omkring den vinduespudsning vi udfører.

Udvendig vinduespudsning udføres kun som abonnementsservice, hver måned eller hver 2. måned.

Vi tilbyder også vask af dine vindues-rammer og/eller aftørring af dine bundkanter, dette kan bestilles som en ekstra service hos os for en mindre merpris. 

Vinduerne skal være nemt tilgængelige, hvilket vil sige at der skal være ca. 0,5-1 meter fri plads rundt om vinduet. Træer og buske må ikke dække for vinduerne eller adgang hertil. Ved stigearbejde er det samme gældende.

Er det ikke muligt at komme til vinduet vil det blive betragtet som blokeret, og derfor vil det ikke blive pudset. Vi regulerer ikke prisen for blokerede vinduer.

I tilfælde af sne, is, glatte træterasser og lign., hvor vinduespudseren skønner at det ikke er forsvarligt af hensyn til  sin egen sikkerhed, forbeholder vi os ret til at springe disse vinduer over uden at vi regulerer prisen, med mindre de overstiger mere end 25% af de samlede antal vinduer.

Arbejdstilsynet har rådet os(vinduespudsere) til IKKE at kravle over altaner,da der er en høj risiko for at falde ned og komme alvorligt til skade, dette har vi valgt at følge. Hvis i er hjemme og ønsker at få pudset rude/ruder på altanen så sig det til vinduespudseren, så gør han det med det samme.

Indvendig vinduespudsning bestilles via vores servicetelefon, 2811 5419, eller vores hjemmeside www.jydsk-polering.dk.

Du vil så blive kontaktet, pr. telefon, 1-3 dage før vi kommer. Det er kundens ansvar at sørge for at vindueskarme og andet er ryddet inden start for indvendig vinduespudsning. Er dette ikke gjort vil det blive betragtet som et blokeret vindue og derfor ikke blive pudset.

Er det ikke muligt at komme til indvendig-polering, pudses der som hovedregel altid udvendigt.

Kontakt for åbning af aflåste steder og lignende:

Har du en aflåst dør eller andet, vil du blive kontaktet 1-3 dage før vinduespolering via sms eller telefonisk. Skulle det være tilfældet, at der ikke er adgang når vi ankommer, forbeholder vi os ret til at opkræve det fulde beløb for den aftalte opgave.

Det er kundens ansvar at meddele om ændringer i adgang til feks. baghave eller andet.

Vi tilbyder også afrensning af dine vinduer for eks. maling, dog ikke mørtel og lignende.

  •     ændring af antal vinduer
  •     ændring af stigearbejde

Indeksregulering foretages en gang om året.

Ønskes vindduespolering på en bestemt dato, som ligger udenfor vinduespudserens normale tidspunkt/område, koster dette kr. 300 i kørsel plus den normale pris for din vinduespolering.

Er de ikke tilfreds med pudsningen, beder vi dem om hurtigst muligt at kontakte os. Dette skal gøres skrifteligt via E-mail: Polering@jydsk-polering.dk eller på servicetelefon 2811 5419. Dog senest tre dage efter pudsningsdato. Herefter sørger vi hurtigst muligt for at udbedre fejlen til din tilfredsstillelse.

Vi fraskriver os ethvert ansvar om ridser i ruderne eller karme/lister, som påståes skulle være forsaget af os, da det ikke kan konstateres, om der har været ridser i ruderne før vi har påbegyndt arbejdet.


Uberettiget Reklamation:

Uberettiget reklamation kan være hvis der bliver reklameret over poleringen, og det viser sig at være kalk (se længere nede) eller at der kun er poleret udvendigt og skidtet så sidder indvendigt. Skulle dette være tilfældet faktureres kr. 75,00 på din næste regning.

  • Naturligt skidt fra vind og vejr
  • Efterladenskaber fra dyr
  • Trafikfilm samt pollen


Hvad fjernes ikke ved alm vinduespudsning:

  • Klistermærker/rester fra nye ruder samt silikone
  • Mørtel, maling, lak og olie
  • Ekskrementer fra bier (ses som gule/grønne pletter ) disse vil kræve afrensning.
  • Alger på ovenlys-vinduer.
  • Kalk
    – (pas på med at spule ruderne med haveslangen da det efterlader kalkrester).det vil sige at alt postevand på ruderne uden de bliver skrabet rene, vil lave kalk pletter, og det kan ikke tages ved en alm vinduespolering, men skal først smøres ind i kalk fjerner og derefter pudses (dette kan vi gøre for en mindre merepris)

Vil du ændre din pudsning, skal du meddele det til os senest 7 dage før næste vinduespudsning. Det gælder også ferie / renovering / spring i vinduespudsningen.

Dette kan ske via mail: polering@jydsk-polering.dk eller vores hjemmeside under kontakt.

Det er altid Kundens ansvar at opdater sine kontaktoplysninger til Jydsk-polering.
Dette gælder Mail adresse Tlf / Sms i forbindelse med vinduespoleringen hos dig.

Betaling skal ske senest 8 dage efter hvert besøg. Der opkræves et påmindelsesgebyr på DKK 45,- på den første skrivelse, derefter hedder den DKK 75 på den anden og den sidste skrivelse vil koste DKK 100. Hvis der stadig ikke er betalt vil det blive sendt videre til opkrævning af anden part, det vil betyde yderlige omkostninger.

 

Mail Faktura
Det er altid kundens ansvar at holde sin mail adresse til modtagelse af faktura opdateret.
Ændringer af mail skal sendes skriftligt på e-mail.

Vi råder til at tilføje vores mail adresse som kontakt så den ikke ryger i spam

Vi kører alle hverdage i tidsrummet 7.00-16.00. Lørdage kan forkomme fra 10-16.
Vi forbeholder os ret i forbindelse med højtider/ferie samt sygdom at ændre datoen for næste polering med +/- 10 arbejdsdage.

Vi udfører vinduespudsning i alt slags vejr; sne, regn og frost.

Bemærk venligt at Regnvejr ikke laver pletter, da der ikke er kalk i det , og derfor vil det tørre ind når vandet fordamper, det vil sige, hvis der bliver pudset i regnvejr, har det ingen betydning.

Der er 7 dages opsigelsesfrist. Opsigelsen skal og kan kun ske
skriftligt på vores hjemmeside eller e-mail til polering@jydsk-polering.dk
Opsigelse via SMS, betragtes ikke som gyldig opsigelse.
Du som Kunde vil herefter modtage en bekræftelse på dette, og opsigelsen vil derefter være gyldig opsagt.

Alle accepterede tilbud er gældende for 3 besøg som minimum. Skulle det ske, at aftalen skulle stoppe før det 3 sidste besøg, har Jydsk-polering ret til betaling svarende til abonnementsprisen gange de restende antal besøg op til de minimum 3 besøg.

Vil du holde en pause i dit abonnement, er der også mulighed for dette.
Det eneste, du skal gøre, er, at sende det skriftligt til os enten via mail: polering@jydsk-polering.dk senest 7 dage før næste besøg. Pause i abonnementet kan ikke ske via SMS.

Du har som kunde mulighed for at holde 2 pauser pr. år i dit abonnement.
Ved en pause på mere end 4 mdr. betragter vi det som en ny opstart, og betingelsen for min. 3 besøg vil være gældende igen.

Dit abonnement hos Jydsk-polering er forløbende og kører uændret i den tidshorisont, som er aftalt ved indgåelse af aftale frem til den dato, du som kunde skulle vælge at opsige eller foretage en ændring af dit abonnement.

Ved accept af tilbud fra Jydsk-polering, accepteres gældende betingelser, og at du som kunde er indforstået med disse betingelser.